Job 14 van 18


Report this listing

Solliciteren



Teamleader domein arbeidsongeschikt


Functie

• Je staat in voor de dagelijkse begeleiding, coaching en aansturing van een 20-tal medewerkers verspreid over onze vestigingen in Gent, Brugge en Wilrijk. Je verplaatst je wanneer nodig tussen de tewerkstellingsplekken.
• Je zet je sterke people management skills in om je medewerkers op een enthousiaste en motiverende manier te begeleiden en te coachen. Dankzij je hands-on mentaliteit en je klant-en resultaatsgerichtheid bouw je aan een competent en gemotiveerd zelforganiserend team dat de focus legt op het bieden van een uitstekende service en het behalen van de vooropgestelde teamdoelstellingen op vlak van performantie (kwaliteit, output, attitude).
Je gebruikt en interpreteert de aangeleverde beheersinformatie om next steps te bepalen of bij te sturen.
• Je overlegt op regelmatige basis met je collega teamleaders. Je creeërt een positief klimaat waar best practices vlot gedeeld worden zodat teams en collega's van elkaar kunnen leren.
• Je werkt mee aan een optimale klantgerichte organisatie, een efficiënte werkplanning en een correcte dienstverlening aan onze klanten.
• Je ondersteunt de uitrol van projecten en creëert een cultuur van continue verbetering.
• Je vertaalt de strategische doelstellingen naar concrete acties in je team. Deze volg je op een georganiseerde en planmatige manier op waarbij je je steeds richt op het te bereiken einddoel.
• Je rapporteert aan de manager van het domein.

Jouw profiel

  • Je bent een echte people manager met minstens 3 jaar ervaring in een leidinggevende functie.

  • Change Management is je sterkte: Als teamleider slaag je erin om change te faciliteren binnen de afdeling, dit vanuit people perspectief. Ook werk je samen met andere afdelingen om succes te verzekeren.

  • Motiverend leiderschap zit in je DNA. Samen met jouw team werk je oplossings- en resultaatgericht, en dat met een gezonde dosis enthousiasme.

  • Als luisterend oor bouw je mee aan een omgeving waarin onze klantenbeheerders zich goed voelen. Vanuit jouw communicatieve vaardigheden weet je hoe je boodschappen moet capteren en hoe je deze op de juiste manier én op het juiste moment kan overbrengen.

  • Jouw project skills en planmatige aanpak zet je graag in de verf; jouw ‘helicopter view’ komt daarbij sterk van pas.

  • Werken met cijfers schrikt je bovendien niet af. Je houdt ervan om analytisch bezig te zijn en om vooruit te denken.

  • Microsoft Office-tools hebben geen geheimen voor jou.

  • Pendelen tussen verschillende sites is voor jou geen probleem.

  • Je bent bereid om fulltime te werken.

  • De noden van de klant analyseren
    De doelstellingen en het kader van de interventie bepalen
  • Studies uitvoeren over de organisatie en evolutie van informatiesystemen
    De implementatie ondersteunen
  • De klant oplossingen voorstellen
    Verbeteringen voorstellen qua organisatie, procedures, middelen, ...
  • Opleidingen geven en begeleiden bij de teams van de opdrachtgever (organisatie, project, management, methodologie, ...)
  • De klant begeleiden bij de toepassing van de oplossingen
    Adviseren over de organisatie, de methodes en de middelen
  • Een methode of een kwaliteitsactieplan toelichten en uitvoeren (correcties, verbetering, gelijkvormig maken, ...)
  • Domein: Coaching
  • De technische, economische, … informatie en de reglementering opvolgen en actualiseren
  • Bijdragen tot de uitwerking van de interne en externe communicatiestrategie van de klant
    De implementatie ervan begeleiden
  • Omschrijven, uitvoeren van en rapporteren over het beleid van duurzame ontwikkeling
  • De uitvoeringsmodaliteiten van de oplossingen bepalen
    De succesfactoren identificeren
  • Domein: Beheer van de strategische en economische informatie

Solliciteren

Celine Volcke
09/265.17.18
celine.volcke@helan.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht